
Ekrānuzņēmums
Vecmīlgrāvja iedzīvotāja Ingrīda bieži iepērkas internetā, un līdz šim viss bijis veiksmīgi, taču pēdējo reizi gadījusies rūgta pieredze, un grib brīdināt citus par negodīgu internetveikala pārdevēju.
Ingrīda pasūtījusi internetveikalā Tehnoline.lv gāzes plīti. Salīdzinot cenas, izvēlējusies izdevīgāko piedāvājumu.
Apmaksājusi rēķinu un gaidījusi gāzes plīti.
Pārdevēja mājaslapa izskatījusies ticama, uzņēmējdarbība reģistrēta un sākotnēji nekas neliecinājis, ka nesaņems plīti ne pēc nedēļas, kā solīts, ne pēc divām, pat ne pēc diviem mēnešiem.
Arī samaksātos gandrīz divus ar pusi simtus eiro pārdevējs Ingrīdai neatdod jau kopš marta. Uz telefona zvaniem neatbild, uz vēstulēm nereaģē.
“Bez Tabu” pārliecinās, ka uzņēmēja kontakttālruņi neatbild un ne norādītajā faktiskajā, ne juridiskajā adresē nevienu no uzņēmuma neatrast. Apskatot sūdzības par “Tehnoline”, izrādās, neapmierināto klientu ir pārpārēm. Summas, kādas ir samaksājuši, bet preci nav saņēmuši, ir milzīgas.
Arī Patērētāju tiesību sargi kopš Jaunā gada konsultējuši un izskatījuši ziņojumus gandrīz no simts “Tehnoline” klientiem, ka nav saņēmuši ne preci, ne atguvuši samaksāto naudu. Kamēr notiek lietas izskatīšana, ierobežojuši komersanta iespējas darboties interneta vidē, taču vēl nav apturējuši.
Jus varat maksat par 40% mazak par elektroenergiju, nekada veida maldinot vai parkapjot likumu! Es iesaku visiem izlasit so rakstu – https://u.nu/hedp Es to esmu izmantojis kops decembra, un rekins patiesam ir kluvis mazaks!