
Kadrs no video
“Nemokies ar salātu ēšanu, lai notievētu!”, “Esi formā, neēd desu maizi, bet iedzer smārtiņu…, būsi paēdis un uzņēmis maz kalorijas!” – šie ir tikai daži saukļi, kas izskan “Instagram” stāstos, kuros reklamēta produkcija.
Kā vēsta raidījums “Bez Tabu”, meitenes, kuras šo produkciju ”sludina” “Instagram” stāstos, uzsver, ka tā nav reklāma. Lai arī jaunās dzīves piedāvātāji izvairās no vārdiem reklāma un pārdošana, tomēr tiem būtu vieta viņu ikdienas sarunvalodā, tā raidījumam “Bez Tabu” uzsvēra reklāmas un mārketinga speciālists Artūrs Mednis.
Sociālajos tīklos strauju popularitāti gūst tievēšanas līdzekļu, uztura bagātinātāju un maltīšu aizvietotāju reklamēšana. Portāls Skaties.lv novērojis, ka ar rekomendācijām un konkrētas firmas reklāmām dalās ne tikai “Instagram” lietotāji, kuri vēlas piepelnīties, bet arī sabiedrībā atpazīstamas personas.
Pēc “Bez Tabu” sižeta sociālo tīklu vidē uzvirmojušas asas diskusijas. Fitnesa entuziaste Juta Valdmane paziņojusi, ka Krievijā bāzētas kompānijas “NL international” produkcija nav to vērta. Savukārt kompānijas mentore Latvijā Katrīne Sauliete taisnojas, ka “NL” ir Eiropā sertificētas produkcijas ražotājs un draudiem veselībai nav pamata.
NL ir naudas pumpis!!!
Mēs piedāvājam visu veidu finanšu aizdevumus @ 3% procentu likmi. Mēs dodam no aizdevumiem robežās no €10,000.00 līdz €50,000,000.00. Visiem ieinteresētajiem pretendentiem e-pasts tagad: sloanslimited@gmail.com
WhatsApp vai zvaniet: +1201865546