Nosaukti gada labākie interneta veikali Latvijā

15-12-2020

Ilustrācija – Pixabay

Digitālā mārketinga aģentūra iMarketings.lv informē, ka šā gada 10.decembrī ceremonijas “Latvian Ecommerce Award 2020” laikā tika nosaukti labākie interneta veikali Latvijā. Līdzīgi kā iepriekšējos trīs gados, labākos veikalus pētījuma ietvaros izvēlējas pircēji. Pandēmijas laikā apbalvošana notika īpašā režīmā – bez skatītājiem.

Šogad interneta veikali tika vērtēti 11 kategorijās: apģērbi un apavi, bērnu preces, elektronika (tv, foto, datori, izņemot mobilie telefoni), grāmatas, kontaktlēcas, pārtika, sadzīves tehnika, skaistumkopšana, smaržas, mobilie telefoni, medikamenti.

Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā viens tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā.

Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laiks, drošība, reputācija, preces atgriešanas iespējas, klientu apkalpošana utt. Pētījuma metodoloģija tika veidota tā, lai noskaidrotu pircēju augstāk vērtētākos internetveikalus nevis populārākos. Pētījumu veica pētījuma aģentūra Kantar/TNS pēc iMarketings.lv pasūtījuma.

Visaugstāk novērtēti interneta veikali savā kategorijā ir:

1. Apģērbi un apavi – weekendshoes.lv

2. Bērnu preces – 220.lv

3. Elektronika (tv, foto, datori, izņemot mobilie tel.) – 220.lv

4. Grāmatas – janiroze.lv

5. Kontaktlēcas – lensor.eu

6. Pārtika – Rimi e-veikals

7. Sadzīves tehnika – rdveikals.lv

8. Skaistumkopšana – douglas.lv

9. Smaržas – 220.lv

10. Mobilie telefoni – tele2.lv e-veikals

11. Medikamenti – internetaptieka.lv

“Pandēmijas laikā e-komercijai ir atvēlēta īpaša vieta mūsu dzīvē, jo daudzos gadījumos tieši pateicoties interneta veikaliem mēs varam nopirkt savus iecienītākos produktus. Ņemot vērā šogad pieaugušo konkurenci, šī gada uzvarētāji var būt īpaši lepni par saviem sasniegumiem. Iekļūšana pircēju labāko interneta veikalu TOPā noteikti ir vērtējams arī kā uzticības signāls no esošajiem klientiem,” skaidro Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv vadošais stratēģiju plānotājs.

“Balstoties uz šī pētījuma datiem arī redzam, ka 68% interneta lietotāju veic pirkumus online. Tas ir iespaidīgs cipars. Ņemot vērā šī brīža situāciju ar Covid-19, ir skaidrs, ka 2021.gadā šī tendence augs – pieaugs gan online pircēju skaits, gan arī veikto pirkumu biežums.

Tas būs liels izaicinājums interneta veikaliem, jo, pirmkārt, būtiski pieaugs slodze uz klientu atbalsta dienestiem, otrkārt, būs jāmeklē risinājumi “e-komercijas galvassāpei” – pieaugošai preču atgriešanai.

Tāpat būs jāsaglabā arī 1-2 dienu piegādes laiks, kas šobrīd ir svarīgs kā nekad. Interneta veikali, kas tiks galā ar šiem sarežģītajiem izaicinājumiem, noteikti pastiprinās savas konkurences pozīcijas tirgū un būs gandarīti par sasniegtajiem rezultātiem 2021.gadā.”

1 komentārs

  1. maish 15.12.2020 12:00 pm - Atbildēt

    Diēta ir pagājušais gadsimts! Lai zaudētu svaru, jums vairs nav nepieciešams sevi izsmelt ar diētām! Es šeit lasīju par jaunu un veselīgu metodi – http://bit.do/ketolv es izmēģināju tik daudz lietu, visas diētas, fitnesu, labi, es varētu zaudēt 2 kg un ar šo rīku mēneša laikā zaudēju 15 kg, un es jūtos lieliski! Es iesaku visiem!